miercuri, 8 august 2018

Produse cosmetice premium la Targul Gaudeamus Litoral

      La sfarsitul lunii iunie am avut placerea sa particip la un eveniment Pick`n Dazzle ca si make-up artist invitat, eveniment la care a luat parte si Liliana, de la Blue Lily.
      Gama Blue Lily contine produse cosmetice si de ingrijire pe baza de ulei de cocos organic. Dupa ce am testat in cadrul evenimentul untul de corp, m-am indragostit iremediabil de mirosul exotic si senzatia de catifelare oferita, asa ca mi-am comandat mai multe produse.
      Am vrut neaparat o masca de par, iar cea de la Blue Lily m-a uimit, avand in vedere ca eu am parul blond, vopsit, cu varfurile fragile. Masca mi-a facut parul dezordonat sa devina matasos si stralucitor, iar de miros ce sa mai spun, creeaza dependenta.
      Un alt produs minunat este demachiatul, pe care am vrut sa il incerc dupa ce am remarcat ca piele mea incepuse sa se usuce peste normele mele obisnuite. Am  folosit demachiantul de la Blue Lily  cu sfintenie si pot spune cu sinceritate ca tenul meu este incantat. De multe ori uit sa mai aplic crema pentru ca demachiantul lasa pielea supla si catifelata, chiar hidratata datorita uleiulul natural de cocos.
      Un alt produs testat si de care ma bucur la soare este uleiul de plaja de la Blue Lily. Are acelasi miros extraordinar, se absoarbe repede in piele si are factor de protectie 30. Anul acesta, mai mult ca niciodata, pielea mea are un bronz frumos si uniform.


     Daca vreti si voi sa va bucurati de niste produse minunate, premium, din ingrediente naturale puteti vizita Targul Gaudeamus Litoral ce va avea loc in perioada 11-15 august si va fi tinut in Piateta Perla din Mamaia. Blue Lily va fi acolo!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu